Eerste 10 dagen in Vietnam part 3 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Brigit Schneider - WaarBenJij.nu Eerste 10 dagen in Vietnam part 3 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Brigit Schneider - WaarBenJij.nu

Eerste 10 dagen in Vietnam part 3

Door: Brigit

Blijf op de hoogte en volg Brigit

06 Februari 2016 | Vietnam, Nha Trang

Gister en vandaag zijn we in Nha trang geweest. Weer een kustplaatsje, maar dit keer één vol met Russen en weinig bezienswaardigheden. Wel heb ik hier mijn lekkerste avondmaal gehad tot nu toe. Kip cashew & sweet prawns met knoflook rijst. Voordeel van met zijn tweeën zijn is twee gerechten bestellen. Onder de noemer; sharing is caring zullen we maar zeggen. Voor onderweg heeft Kate een lepel en ik een mes geleend van het restaurant. Want ja waar vind je dat anders.. We moeten wel passievruchten kunnen eten en onze broodjes smeren.

Ondertussen allang niet meer op het terras, maar in de nachtbus. Kate en ik zijn op weg naar Hoi An. Hier gaan we Chinees nieuwjaar vieren, iets waar ik erg benieuwd naar ben. Wordt een enorm spektakel en tof om mee te maken!

Goed dit was dan mijn eerste blog, verwacht vooral niet dat de volgende net zo lang is. Tijd is kostbaar en onderweg schiet het er echt bij in.

Knuffels vanuit een zeer comfortabele slaapbus waar ik de komende 9uur te vinden ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigit

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 2117

Voorgaande reizen:

26 Januari 2016 - 14 Juni 2016

Backpacken door Azië

Landen bezocht: