Backpacken door Azië - Reisverslagen van Brigit Schneider - WaarBenJij.nu Backpacken door Azië - Reisverslagen van Brigit Schneider - WaarBenJij.nu
Backpacken door Azië

De komende tijd reis ik door Azië. Het uitgangspunt is dat ik 7 landen ga bezoeken in 5+ maanden.
Je kan mijn avonturen op dit blog volgen of uiteraard af en toe een appje sturen als je benieuwd bent. Ja en waarom heet mijn blog avonturenvaneenpolderdame? Wie mij goed kent weet dat mijn vriendinnengroep zo heet, want ja wij zijn nou eenmaal dames uit de polder. Snel gevonden dus!

Veel leesplezier en vind je het niks? Even goede vrienden!

Xx

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2016

Koude dagen in Vietnam en het zonnetje in Laos

06 Februari 2016

Eerste 10 dagen in Vietnam part 3

06 Februari 2016

Eerste 10 dagen in Vietnam part 2

06 Februari 2016

De eerste 10 dagen in Vietnam
Brigit

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2113

Voorgaande reizen:

26 Januari 2016 - 14 Juni 2016

Backpacken door Azië

Landen bezocht: